Internest

Nie ma, że się nie da!

opublikowane 05.03.2015

Kampania na Internest nieprzypadkowo nosi nazwę "kampanii". To ciężka praca, której wcześniejsze zaplanowanie jest kluczem do Twojego sukcesu. Dowiedz się w jaki sposób zmaksymalizować szanse na powodzenie projektu i oszczędzić sobie kilku siwych włosów.

Sukces w dużej mierze zależy od wysiłku włożonego w testowanie projektu. Musisz pamiętać, że tylko niewielka część osób, które określisz jako potencjalnych klientów, faktycznie zdecyduje się na zakup Twojego projektu lub usługi. Jak mówi Phil Bosua, którego projekt inteligentnej żarówki Lifx LED zebrał na Kickstarterze ponad milion dolarów - Każda godzina spędzona na planowaniu przed rozpoczęciem kampanii zaoszczędza Ci 100 godzin pracy po.

Jak przygotować wartościowy pitch?

Wielu ludzi myśli o kampanii jak o sprzedaży produktu. Słusznie, choć tak naprawdę przedstawiasz światu przede wszystkim wizję siebie i swojej firmy, a sposób przekazu może zadecydować o jej sukcesie. Pokaż, jak Twój produkt zmieni życie ludzi, jakie problemy rozwiąże. Przedstaw swój zespół – to wzbudzi zaufanie, stanowiące nieodłączny element w crowdfundingu. Pokaż, czym Twój produkt wyróżnia się na rynku. Bądź kreatywny.

Tagi

  • FAQ
  • kampania
  • od czego zacząć
  • internest
  • przygotowanie pomysłu
  • promocja
  • pomysłodawca
  • jak zacząć
  • pomoc
  • start
  • przygotowanie proejktu

O autorze

Internest to zasilana sztuczną inteligencją platforma, redefiniująca sposób w jaki rodzą i rozwijają się startupy. Wykorzystując crowdsourcing, umożliwia identyfikację i angażowanie grupy docelowej we współtworzenie i finansowanie projektów biznesowych o największym potencjale.

Podobne publikacje

więcej ()>

Najnowsze komentarze

content-trigger

Niestety jeszcze nikt nie dodał komentarza do tego projektu.
Może Ty się pokusisz?