Internest - where great ideas hatch

Internest - where great ideas hatch


Technologia

O projekcie

content-trigger

Przede wszystkim thinktank

Jesteśmy przewidujący nieprzewidywalni. Skupiamy wokół siebie profesjonalistów z obszaru rozwoju startupów, zwiększania sprzedaży, budowania i promocji marki. Maczamy palce w różnych "ingach"... Employer Brandingu, Growth Hackingu, Design Thinkingu, Crowdsourcingu, Crowdfundingu, uff. Swoje działania koncepcyjne i strategiczne uzupełniamy autorskim narzędziem - platformą umożliwiającą społecznościowy rozwój biznesu. Chodzi o to, żeby nie było wymówki, że się nie da!

 

 

Platforma została uruchomiona wiosną tego roku, po wielu miesiącach wymyślania procesów, projektowania i programowania. Stworzyliśmy ją obserwując genialnych ludzi, polskie projekty, startupy i inicjatywy, które każdego dnia walczą o swoje być albo nie być na rynku. Uderzyło nas, że gdyby tylko trafiły na odpowiednich ludzi w odpowiednim czasie - mogłyby rozwinąć swój potencjał na międzynarodową skalę.

Na bazie doświadczeń z poprzedniego projektu młoda moda polska, dedykowanego promocji  polskich projektantów, wypracowaliśmy zestaw narzędzi, mający realny wpływ na rozwijający się biznes. Prześledziliśmy sposób działania inkubatorów i akceleratorów, wyciągnęliśmy wnioski. Dołożyliśmy elementy ekonomii współdzielenia (sharing economy) i crowdsourcingu, wierząc, że tylko ludzie decydują o sukcesie lub porażce innych ludzi. To, co zrodziło nam się w głowach, przenieśliśmy do świata wirtualnego, tworząc Internest.

 

 

Potem, wszystko zaczęło się dziać bardzo szybko.

Internest wykorzystuje sztuczną inteligencję do kojarzenia ludzi
o uzupełniających się kompetencjach, zainteresowaniach i zasobach.

Powstała platforma dla nieprzypadkowych ludzi. Dla dynamicznych, aktywnych, którzy potrzebują działać, ale działać z sensem. Dla tych, którzy chcą robić coś wartościowego, nowego, mieć swój udział w tym, co dzieje się na polskiej startupowej scenie. 

Mówimy, że Internest jest dla ludzi, którzy szukają sposobów, a nie powodów. Czy to przedsiębiorca mający pomysł na startup, branżowy specjalista, freelancer, mistrz w swym rzemieślniczym fachu, student szukający wrażeń i doświadczenia, inwestor, ktokolwiek, kto chce coś zrobić... zasugerujemy mu projekty i oferty pracy, które mogą go zainteresować. Ba, z każdym dniem będziemy lepsi w ocenie jego gustu i preferencji. Najtrudniejszą robotę zrobi za nas samouczący się algorytm.

Brzmi ciekawie, XXI wiek na całego. Elon Musk nie byłby zachwycony, bo do SI pochodzi z dystansem, ale w tym przypadku chyba nie miałby zastrzeżeń, bo więcej w projekcie człowieka niż maszyny.

- Antyweb

 
Jak to działa?

 

Wolnoć Tomku, w swoim domku -
co można, a czego nie można na Internest?

Tworzenie swojego profilu

Internest jest otwartą platformą, gdzie każdy ma równe szanse. Rejestracja jest bezpłatna i niezobowiązująca. Każy użytkownik może hasłowo wylistować swoje zainteresowania i kompetencje, kliknąć "Zapisz" i zobaczyć, co mamy mu do zaproponowania. Sposób, w jaki zaangażuje się w poszczególne projekty zależy tylko i wyłącznie od niego. Może aplikować do pracy, współfinansować projekty w crowdfundingu, oceniać potencjał rynkowy i modele biznesowe. Dzieląc się swoją wiedzą i doświadczeniami, może komuś uratować skórę. A karma wróci.

Dodawanie własnego projektu

Równie proste jest założenie swojego profilu. Wystarczy opisać ideę projektu i wybrać rodzaje wsparcia, których akurat potrzebuje. Klikasz "Opublikuj" i działasz! Przez cały ten czas jesteśmy blisko, pomagamy dopracować opis projektu i przygotować kampanię promocyjną, na którą nie będzie mocnych.

Hejt dla hejtu

Czego zaś nie można? Łamać regulaminu i hejtować bez sensu. Za to konstruktywna krytyka jest bardzo pożądana i nagradzana!

 

 

Rodzaje wsparcia dla startupów

W zależności od stadium zaawansowania projektu, Internest można wykorzystać do realizacji trzech grup celów biznesowych:

Zasadność biznesowa: Model biznesowy i ocena potencjału rynkowego

Z pomocą sztucznej inteligencji budujesz swój model biznesowy i poddajesz go konstruktywnej ocenie twórców innych startupów.

Angażowanie społeczności: Crowdsourcing i rekrutacja

Angażujesz swoją grupę docelową w roli współpracowników, pomysłodawców, twórców rozwiązań. Zlecasz zadania i rekrutujesz najlepszych.

Finansowanie: Crowdfunding i inwestorzy

Pozyskujesz finansowanie od społeczności i inwestorów.

 

Najnowsze komentarze

content-trigger

Niestety jeszcze nikt nie dodał komentarza do tego projektu.
Może Ty się pokusisz?

Podobne pomysły: